احداث بوستان در محلات کم برخوردار سروآباد

شهردار سروآباد از احداث دو بوستان میان محله‌ای در محلات کم برخوردار شیخان (سروآباد بالا) و کوسالان (اردوگاه سابق) شهر سروآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سالار محمدی شهردار سروآباد گفت: از آنجا که علیرغم تمامی مشکلات موجود و مشهود شهرداری سروآباد که شهروندان فهیم و آگاه این شهر از دیرباز برآن اشرافیت دارند، باحمایت شورای شهر سروآباد توانستیم نهایت تلاش و توان خود را به کار گرفته و در جلب رضایت شهروندان گرانقدر سروآباد اهتمام ورزیم، می‌طلبید که در ورای تمامی مسائل موجود در میان برنامه‌های کوتاه مدت خود در پی ارائه خدمت به شهروندان عزیز مناطق کم برخوردار شهر باشیم.

محمدی افزود: در بازدید‌های متعدد انجام شده و زندگی میان مردم محلات شهر بخصوص محلات شیخان و کوسالان اماکنی جهت بازی کودکان بیشتر ضروری می‌نمود لذا پس از مکاتبات و پیگیری‌های متعدد با تملک زمین به صورت مشارکت با اداره بهزیستی و حمایت اعضای شورای شهر، پس از احداث دیوار حائل از محل نوسازی بافت فرسوده، اقدام به احداث بوستان شیخان در این محله کردیم.

شهردار سروآباد بیان کرد: این شهربازی دارای ست بازی، ست‌های ورزشی، مبلمان شهری و سایر تجهیزات متناسب پارکی میباشد که به حمدالله در مراحل پایانی بهره برداری است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: شهرداری ، احداث پارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.