یک فعال سیاسی در شهرکرد:

حضور حداکثری مردم باعث ناامیدی دشمنان انقلاب می‌شود

یک فعال سیاسی در شهرکرد گفت: امروز مستکبران جهان منتظر تصمیم ملت ایران برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ و میزان مشارکت مردم در این دوره از انتخابات هستند و حضور حداکثری مردم باعث ناامیدی دشمنان انقلاب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی رئیس شورای سیاستگذاری و راهبری ستاد‌های مردمی حامیان سید ابراهیم رئیسی نامزد نوزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاحیه ستاد مردمی صلح استان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات نشان‌دهنده استکبارستیزی، آزادمنشی، عدالت‌خواهی و نوع‌دوستی ملت ایران است.

او افزود: مردم ایران با مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، بر مبارزه با ظلم و مقاومت برابر فساد اصرار ورزند.


بیشتر بخوانید


فاطمی اضافه کرد: امروز مستکبران جهان منتظر تصمیم ملت ایران برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ و میزان مشارکت مردم در این دوره از انتخابات هستند و حضور حداکثری مردم باعث ناامیدی دشمنان انقلاب می‌شود.

او ادامه داد: در این راستا تقویت اتحاد، وحدت و هماهنگی برای افزایش مشارکت و همچنین پرهیز از رقابت ناسالم در انتخابات سال‌جاری مورد توجه همگان باشد.

قدرت‌الله حمزه نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت ایمان و وحدت برای مشارکت حداکثری و تشکیل دولت اسلامی در این دوره از انتخابات ضروری است.

او افزود: مردم، مسئولان، سیاسیون، نامزد‌های انتخاباتی و گروه‌های مختلف، رعایت تقوی، صداقت در گفتار و امانت‌داری در انتخابات را مورد توجه جدی قرار دهند.

حمزه اضافه کرد: ملت ایران برای مشارکت حداکثری و خلق حماسه سیاسی دیگری در انتخابات امسال تلاش و کوشش کنند، زیرا پشیمانی پس از برگزاری انتخابات سود، نتیجه و فایده‌ای ندارد.

او ادامه داد: نامزد‌های انتخاباتی و طرفداران آنان ضمن تبیین توانمندی‌های خود برای مردم، از هرگونه تخریب رقیبان بپرهیزند.

حمزه گفت: در ۴۲ سال گذشته هرکس سرباز ولایت شد به موفقیت دست یافت و هرکس از این راه فاصله گرفت نتوانست به موفقیت برسد.

محمدعلی نظری نایب رئیس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری نیز گفت: مشارکت حداکثری و حضور پُر شور مردم در انتخابات سال‌جاری لازمه تشکیل دولت انقلابی است.

او افزود: نامزد‌های انتخاباتی با اخلاق‌مداری در تبلیغات، زمینه حضور گسترده و حداکثری مردم پای صندوق‌های رای را فراهم کنند.

شهاب جانباز امیرانی رئیس ستاد مردمی صلح چهارمحال و بختیاری ستاد سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان نیز گفت: بیش از ۱۶۰ شبکه ماهواره‌ای بیگانه برای تخریب انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند که البته دلسوز جمهوری اسلامی نیستند.

او افزود: تبیین برنامه‌های نامزد‌های انتخاباتی مانند حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی برای مردم می‌تواند در افزایش مشارکت مردم برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ مؤثر باشد.

مرتضی سجادی رئیس شورای ائتلاف گفتمان انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: فعالان ستاد‌های انتخاباتی بابد شرکت در انتخابات را از مردم تقاضا کنند.

او افزود: برای تحقق مشارکت حداکثری و شرکت پُرشور مردم در انتخابات سال‌جاری باید مردم را به‌صورت چهره به چهره برای حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کرد.

تا کنون حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، محسن رضایی و سعید جلیلی در چهارمحال و بختیاری ستاد تشکیل داده اند.

دیگر نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری فعالیتی نداشته و ستادی هم برپا نکرده اند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پناه عالی
۰۹:۲۸ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
تا فعل حال که بیشتر باعث ناامیدی خودمان شده!
آخرین اخبار