مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: همه اقشار بسیجی با شور حداکثری برای حضور در انتخابات ۲۸ خرداد ماه آماده باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: همایش نهضت روشنگری بسیج اقشار با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در اهواز برگزار شد و همه اقشار بسیجی شور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد ماه داشته باشند.

او بیان داشت: ان شاءالله هماهنگی‌های لازم برای حضور پرشور مردم پای صندوق‌های اخذ رای انجام شود و بتوانیم شاهد حضور همه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا باشیم.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه دشمن با تمام قوا شمشیر‌ها را از غلاف کشیده و به میدان آماده است، تصریح کرد: این یک واقعیت غیر قابل انکار است، آنهادندان‌ها را می‌فشارند تا با حضور کم رنگ و رای ندادن به جبهه انقلاب اسلامی دوباره فشار و سختی‌ها را بیش اعمال کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان افزود: دشمنان ایران اسلامی می‌خواهند تحریم‌ها را اعمال کنند، اما مردم ما مانند همیشه ان شاءالله با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای و شرکت در انتخابات دنیا را متحیر خواهد کرد تا با ایجاد تغییر و تحول گام بعدی جامعه اسلامی و حرکت به سمت آن است رقم بخورد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.