مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان از همکاری بنیاد ملی غدیر در جذب حامی برای ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با اشاره به مشارکت خوب خیران در کمک به ایتام و خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان طی پارسال گفت: حامیان و خیران نیکوکار کرمانی به رغم مشکلات اقتصادی موجود از ابتدای امسال تاکنون ۱۲ میلیارد و ۹۲ میلیون تومان به‌صورت نقدی به ایتام تحت حمایت این نهاد کمک کرده‌اند.

او تعداد فرزندان یتیم و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را ۲۲ هزار و ۴۱۲ نفر اعلام کرد و افزود: باوجود مشارکت گسترده خیران هم‌اکنون ۵ هزار و ۲۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان فاقد حامی هستند.

صادقی در ادامه از اجرای موفق طرح پویش ایران مهربان در استان کرمان خبر داد وبیان کرد: هم‌اکنون ۵۱ هزار و ۲۱۶ حامی حمایت ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده‌دارند.

او در ادامه با اشاره به همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر با این نهاد در زمینه جذب حامی برای فرزندان یتیم و محسنین تحت حمایت خبر داد و گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد بستر مناسبی برای توسعه و ترویج سیره عملی حضرت علی (ع) است و با توجه به اهداف عالیه این بنیاد، این همکاری نیز می‌تواند نقش مؤثری در جذب حامی برای فرزندان یتیم به همراه داشته باشد.

صادقی تصریح کرد: خیران نیکوکار می‌توانند برای مشارکت در طرح اکرام ایتام علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان از طریق پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir نیز در این طرح مشارکت کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.