اقتدار نظام جمهوری اسلامی با تکیه به مردم است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : در روز ۲۸ خرداد همه مردم ایران به دنیا ثابت خواهند کرد که اقتدار نظام جمهوری اسلامی با تکیه به مردم و قدرت کشور است .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : در روز ۲۸ خرداد همه مردم ایران با وجود برخی مشکلات و کمبود‌ها با حضور یک پارچه در پای صندوق‌های رأی به دنیا ثابت خواهند کرد که اقتدار نظام جمهوری اسلامی با تکیه به مردم و قدرت کشور است.

او گفت : مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به دنبال حفظ این عزت است و باید با امام خود همراه و همگام باشیم.

او افزود: اگر می‌بینیم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با قدرت سخن می‌گویند، این اقتدار با تکیه به مردم و قدرت کشور است و ایشان اصول را که اصول محکم و استواری است برای دنیا اعلام می‌فرمایند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مزاحمت‌های همیشگی آمریکا با ملت ایران افزود: باید دقیق باشیم که مزاحمت‌های آمریکا همواره بوده و هست و این بار نیز در آستانه انتخابات مهم دیگری به دنبال توطئه و شیطنت است.

شیعه و سنی در کنار هم حافظ دستاورد انقلاب هستند

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر نفوذ کلام علمای استان، گفت: خوشبختانه علمای استان کرمانشاه، اعم از شیعه و سنی در کنار مردم حافظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی بوده اند و یک آن از روشنگری و تنویر افکار عمومی برای معرفی عزتمندی کشور و انقلاب اسلامی کوتاهی نکرده اند و از این نظر علماء واقعاً پیشتاز در همه عرصه‌های مختلف کشور هستند.

آیت الله علما با مهم دانستن عزت امروز مردم ایران ادامه داد: امروز عزت مردم ما آن عظمتی است که روی موشک‌های غزه می‌نویسند، قاسم و با قدرت قلب صهیونیسم را ویران می‌کند و این عزت قرآنی است و بدانیم همه ما تابع قرآن هستیم.

او با اشاره به عزت رسول خدا (ص) افزود: رسول خدا (ص) بیش از ۴۰ نامه به سران دنیا نوشت و همه می‌دانیم آن حضرت با دست خالی این حرکت بزرگ و بی نظیر تاریخی را انجام داد، او با عزت الهی به همه سران دنیا نامه نوشت و با محتوای الهی و خدایی با پادشاهان قدرتمند دنیا سخن گفت.

آیت الله علما با اشاره به ولایت فقیه که از عزت اسلامی نشأت می‌گیرد، افزود: ولایت فقیه را امام راحل از متن قرآن و اسلام آورد، زیرا ولایت فقیه همان ولایت رسول الله (ص) و ائمه معصومین (ع) است که توسط امام راحل احیا شد و به عنوان یک اصل مترقی به دنیا معرفی شد.

امام جمعه کرمانشاه با ذکر حدیثی از سخنان حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) گفت: همه ما باید خدمتگزار اسلام باشیم، زیرا همین خدمتگزاری عزت آفرین است، چون که خداوند می‌فرماید؛ عزت از آن خدا و رسول خدا و از آن مؤمنین است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: اعمال ما باید متأثر از قرآن و اسلام باشد، زیرا قرآن خواندن صرف کافی نیست و باید این عزت اسلامی در ما آشکار شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.