مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: تعداد مشترکان برق استان همدان از مرز ۷۷۰ هزار نفر گذشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، شیرزاد جمشیدی,مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به افزایش ۱۶ هزار مشترک برق در این استان گفت: میانگین انرژی تحویلی این شرکت ۳ میلیون و ۸۵۲ هزار و ۲۸۹ مگاوات ساعت و فروش سالانه نیز ۳ میلیون و ۴۷۹ میلیون و ۳۳۸ مگاوات ساعت است.

او افزود: یکی از پدیده‌هایی که موجب از دست رفتن این انرژی پاک می‌شود پدیده "سرقت انرژی و برق‌های غیرمجاز" است. او ادامه داد: برای مبارزه با برق‌های غیرمجاز در این شرکت راهکار‌های متعددی در دستور کار قرار دارد که یکی از آن‌ها عقد قرارداد با مشاوران حقوقی است که از طریق ۱۵ نفر در واحد‌های تابعه این موضوعات پیگیری می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ادامه داد: سال گذشته دفتر حقوقی این شرکت پرونده دو هزار و ۶۱۱ سرقت برق و انرژی را پیگیری کرده است.شرکت برق همچنین بیش از ۱۰ میلیارد و ۲۶۱ میلیون ریال بابت خسارت‌های وارده به شبکه و ۱۴ میلیارد و ۳۶۶ میلیون ریال بابت انرژی سرقت شده از متخلفان اخذ کرده است.

جمشیدی بیان کرد: علاوه بر جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز و پیگیری آن‌ها در صورت وجود شرایط فنی، انشعابات کشف شده غیرمجاز به مجاز تبدیل می‌شوند که طی سال گذشته تعداد آن ۹۷۹ مورد بوده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار