مدیر دفتر مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: ۲۸ دستگاه مولد برق اضطراری برای تأمین انرژی چاه‌های آب شرب روستا‌های خراسان رضوی ارسال شد.

 رضا یاقوتی نیا مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به قطع برق و در نتیجه اخلال در روند آبرسانی به مشترکان گفت: این تعداد ژنراتور با هدف تأمین برق چاه‌های آب شرب تحویل شرکت‌های تبصره دو و وامور‌های تابعه شده است.


بیشتر بخوانید


او افزود: همزمان با ارسال مولد‌های برق، مدیریت فشار شبکه و تأمین آب تانکری در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در همین رابطه با اشاره به اعزام ۱۸ دستگاه تانکر سیار آبرسانی متعلق به آبفا به مناطق مورد نیاز و اجاره هشت دستگاه دیگر ادامه داد: ۱۰ هزار و ۹۰ متر مکعب آب شرب در قالب ۷۹۸ سرویس در اردیبهشت ماه امسال به ۱۹۳ روستا حمل و در اختیار روستائیان قرار گرفته است.

یاقوتی نیا با اشاره به اینکه این میزان آب شرب در مقایسه با فروردین ماه گذشته هزار و ۵۹۰ مترمکعب افزایش نشان می‌دهد بیان کرد: با توجه به روز‌های گرم پیش رو آمار آبرسانی تانکری به روستا‌ها هم سیر صعوی داشته باشد.

انتهای پیام//ر.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.