مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان از افزایش شدید موارد مراجعه بیماران سرپایی کرونا در این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، داوود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت: در ۲ روز گذشته تعداد موارد سرپایی بیماران کرونایی به‌شدت افزایش پیدا کرده و پیش‌بینی می‌شود این افزایش همچنان ادامه داشته باشد.

او افزود: از مردم  این شهر تقاضا داریم نکات بهداشتی را رعایت کنند، ماسک بزنند و دورهمی‌ها و مراسمات را تا بهبود شرایط به طور کامل تعطیل کنند، تمامی موارد مثبت شناسایی شده و شناسایی نشده بدون علامت، در دورهمی‌های خانوادگی موجب ابتلای دوستان و نزدیکان خود به کرونا می‌شوند.

رئیسی بیان داشت: بی‌توجهی جوانان به بیماری کرونا و رعایت نکردن نکات بهداشتی از سوی صنف کالای خانگی، عوامل اصلی افزایش و شیوع کرونا در هندیجان هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان تصریح کرد: صنف کالای خانگی به علت بالا بودن مراجعین غیربومی و به‌عنوان گسترده‌ترین و پر رفت و آمد‌ترین صنف هندیجان، تأثیرگذاری فراوانی در بالا رفتن یا پایین آمدن موارد بیماری کرونا در این شهر دارند و همراهی این ۲ قشر جامعه در مقابله با کرونا تأثیر چشم‌گیری در کاهش موارد بیماری در روز‌های آتی خواهد داشت.

او گفت: حفظ سلامت مردم مسئله‌ای است که با تمام توان برای آن تلاش می‌کنیم و از کسانی که در این راه ما را همراهی می‌کنند تشکر و قدردانی می‌نماییم، اما با اصناف، ادارات و ارگان‌هایی که با اهمال و بی‌توجهی، سلامت مردم را به خطر بیندازند، طبق قانون برخورد جدی خواهیم داشت.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.