شرکت ۸۰۵ کردستانی در مسابقات سراسری قرآن

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: در ۴۴ مین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ۸۰۵ کردستانی ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان با بیان اینکه ثبت نام ۴۴ مین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امسال از ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز و به مدت یک ماه تا ۱۳ خرداد ادامه داشت، اظهار داشت: ۸۰۵ نفر امسال در این دوره از مسابقات شرکت کردند که این تعداد سال گذشته ۵۵۳ نفر بود.

او با بیان اینکه ۴۰۴ نفر از ثبت‌نام کنندگان خانم و ۴۰۱ نفر نیز آقا است، افزود: از این تعداد ۱۷۹ نفر از سنندج، کامیاران و دیواندره، ۱۷۴ نفر از قروه و دهگلان، ۱۶۴ نفر از بیجار، ۱۴۷ نفر از بانه، ۱۳۲ نفر از سقز و ۸ نفر نیز از مریوان و سروآباد ثبت‌نام کرده‌اند.

همتی بیان کرد: ۴۴ مین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های تفسیر عمومی، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، حمدسرایی قرآن کریم ویژه برادران و خواهران بالای ۱۸ سال برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به اینکه این مسابقات به صورت مرحله‌ای در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود، گفت: مرحله شهرستانی این مسابقات طی دو ماه آینده و تا پایان شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار