امام جمعه اردبیل گفت: ادبیات و دانش رسانه‌های غربی با استعداد‌های ملت ایران مغایرت دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل امروز در مراسم سخنرانی انتخابات در اردبیل گفت: ایران اسلامی همیشه در برابر جنگ روانی دشمنان عزت و استقلال خود را حفظ کرده و این یک افتخار بسیار بزرگ برای ما است که به آن دست یافته‌ایم.

او با اشاره به این که در شرایط حساس و خطیر انتخابات باید عقلانی‌ترین مسیر برای رهایی از توطئه‌های دشمنان انتخاب شود، افزود: در حال حاضر ادبیات و دانش رسانه‌های غربی با استعدادهای ملت ایران مغایرت دارد و در این زمینه برنامه‌ریزی شده تا به جای تصرف افکار عمومی توسط اجنبی‌ها ملت ایران شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی و تبلیغات داخلی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در امر تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز گفت: در برابر جنگ نرم دشمنان در کشورهای اسلامی هجمه‌های بزرگی در راه است که در این زمینه هوشیاری و آگاهی برای دفع و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و حفظ حاکمیت ملی اولویتی اساسی و مهم است.

عاملی تصریح کرد: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کشورمان لایق بهترین‌ها هستند و همیشه با کرامت و عزت در صحنه‌های حساس کشور حضور دارند که این مسئله لازمه حفظ مشروعیت و حاکمیت ملی است و نباید مورد بی‌توجهی و غفلت قرار گیرد.

او اظهار کرد: حفظ انسجام و وحدت در برابر تبلیغات خارجی و اجنبی دشمنان موضوعی مهم و اساسی است و با توجه به این که سوءتبلیغات سبب سردرگمی نظام و ملت می‌شود بنابراین باید شعور انتخاباتی را پرورش داده و با پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

انتهای پیام/ع

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.