فراهانی گفت: به روند کند واکسیناسیون در کشور اعتراض شدید دارم، ولی امیدوارم هر چه سریع‌تر در کشور جشن پیروزی بر کرونا بگیریم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در جریان سیصدمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به تلاش آتشنشانان در فرآیند اطفا حریق پالایشگاه تهران اظهار کرد: متاسفانه روز‌های تلخ کرونایی ادامه داشته و روزانه شاهد مرگ صد‌ها هموطن عزیز هستیم. 

وی ادامه داد: اینجانب ضمن اعتراض شدید به روند کند واکسیناسیون کشور، تقاضا دارم دولت و کلیه نهاد‌های حاکمیتی حفظ حقوق شهروندی که در راس آن مراقبت از سلامتی و حیات شهروندان است را در دستور کار خود قرار دهند، امیدوارم هر چه سریع‌تر جشن پیروزی بر کرونا را در کشور بگیریم.

فراهانی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری و تبلور خون شهیدان و مبارزه یکصد ساله ملت ایران در دستیابی به حق سرنوشت خود است. از ۱۲ نفر عضو شورای شهر تهران که در انتخابات شورای شهر ثبت نام کردند متاسفانه نیمی از آن‌ها توسط نمایندگان مجلس که خود نمایندگی را از مردم گرفته و قسم یاد کردند تا حافظ حقوق شهروندان باشند احراز صلاحیت نشدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار