جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش عنوان کرد: ساختار نظام جمهوری اسلامی و انتخابات برگرفته از قرآن کریم و اسلام است.

به  گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در اختتامیه اولین دوره تربیت داوران مسابقات قرآن کریم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خلبان نهاجا اظهار کرد: یکی از افتخارات نیروی هوایی این است که اولین دوره تربیت داوران قرآن کریم در این نیرو برگزار شده است و هدف نهایی ما تحقق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر پرورش ۱۰ میلیون حافظ قرآنی است.

وی افزود: افرادی که در زندگی خود با قرآن سر و کار دارند چهره‌هایی نورانی و خلق نیکویی دارند. همه ما باید با رفتار و کردار و عملکرد خود بتوانیم فرهنگ قرآنی را در تمام سطوح جامعه و به خصوص خانواده‌ها ارتقا بدهیم.

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: از دیدگاه آیات قرآن کریم شرکت در انتخابات واجب شرعی محسوب می‌شود و ترک انتخابات و شرکت نکردن در آن و یا مایوس کردن افراد جامعه از شرکت در انتخابات معصیت به حساب می‌آید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ساختار نظام جمهوری اسلامی و انتخابات برگرفته از قرآن کریم است و به لطف خدا و با حضور پرشور مردم در این انتخابات، بار دیگر دشمنان داخلی و خارجی این نظام مایوس خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار