رئیس کمیته امداد شهرستان دهلران بیان کرد؛

پرداخت ۱۱ میلیون تومان زکات توسط کشاورز نیکوکار دهلرانی

جاسمی گفت: کشاورز نیکوکار اهل بخش موسیان این شهرستان با حضور در کمیته امداد دهلران، زکات خود به مبلغ ۱۱ میلیون تومان را به دبیرخانه شورای زکات دهلران پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،علی جاسمی رئیس کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان دهلران گفت: به دنبال برنامه ریزی‌های صورت گرفته در جهت احیاء سنت حسنه‌ی زکات و ترویج بیشتر این فریضه دینی در بین مردم و با پایان فصل برداشت گندم، این کشاورز خیر موسیانی پس از محاسبه‌ی هزینه و سود محصول خود سهم زکات خود را نقدا" به دبیرخانه زکات پرداخت کرد.

او ادامه داد: حاج عبدالمحمد پیشکار از کشاورزان بخش موسیان بوده که هر سال در امر پرداخت زکات پیشگام بوده و خیر و برکت محصولات خود را هر ساله ناشی از اجرای این فریضه‌ الهی دانسته و می‌گوید: هر ساله خود را مقید میدانم که با هدف کمک به محرومین، بعد از برداشت محصول و حساب و کتاب شرعی آن نسبت به پرداخت سهم زکات اقدام نمایم.

جاسمی با بیان اینکه جمع آوری زکات در شهرستان دهلران تا پایان فصل برداشت محصولات کشاورزی ادامه دارد بیان کرد : عمده زکاتی که در دهلران پرداخت می‌شود مربوط به محصولات کشاورزی است.

لازم به ذکر است در این آیین از این کشاورز نیکوکار دهلرانی توسط رئیس کمیته امداد شهرستان دهلران تجلیل شد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.