صدور ۱۸۸ موافقت اصولی برای طرح‌های گردشگری اردبیل

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: ۱۸۸ موافقت اصولی برای طرح‌های گردشگری اردبیل صادر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: یکی از مهمترین اولویت‌ها در راستای رونق گردشگری در استان حمایت از سرمایه‌گذاران بوده که از سال ۹۷ تاکنون در این زمینه اقدامات گسترده‌ای انجام شده است.

او صدور موافقت اصولی برای سرمایه‌گذاران را از مهمترین اقدامات در این حوزه برشمرد و بیان کرد: طی سه سال اخیر ۱۸۸ موافقت اصولی صادر شده که از این تعداد ۷۰ مورد در سال ۹۷، ۶۹ مورد در سال ۹۸، ۴۱ مورد در سال ۹۹ و هشت مورد در سال ۱۴۰۰ صادر شده است.

فلاحی با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده در این طرح‌ها افزود: در سال ۹۷ به میزان ۶ هزار و ۶۱۶ میلیارد ریال، در سال ۹۸ به میزان ۶ هزار و ۸۵۲ میلیارد ریال، در سال ۹۹ به میزان ۱۳ هزار و ۸۷۶ میلیارد ریال، در سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۰ هزار و ۶۸۸ میلیارد ریال و در مجموع ۳۸ هزار و ۳۲ میلیارد ریال برای این طرح‌ها سرمایه‌گذاری شد.

فلاحی در مورد اشتغال پیش‌بینی شده برای طرح‌های سرمایه‌گذاری گفت: در مجموع با اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری برای ۶ هزار و ۲۶۷ نفر اشتغال پیش‌بینی شده، به طوری که از این تعداد اشتغال دو هزار و ۲۵۳ مورد مربوط به سال ۹۷، یک هزار و ۶۵۴ مورد مربوط به سال ۹۸، یک هزار و ۵۳۳ مورد مربوط به سال ۹۹ و ۸۲۷ مورد نیز مربوط به امسال بوده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اعلام حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری در سطح استان ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده و تفویض اختیارات به شهرستان‌ها موافقت اصولی برای طرح‌های سرمایه‌گذاری در کمترین زمان ممکن صادر می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.