سرهنگ علی محمدی نهادینه کردن رویکرد پیشگیرانه و آموزش محور برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه را بسیار موثر دانست.

سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، با اشاره به اینکه امنیت یکی از مولفه‌های مهم جامعه بوده و یکی از مولفه‌های مهم امنیت، نیروی انتظامی است اظهار داشت: رویکرد پلیس رویکرد جامعه محوری به خود گرفته و این بیانگر این مطلب است که همه آحاد مردم می‌بایست در حوزه امنیت مشارکت داشته باشند.

او با اشاره به اهمیت پیشگیری در بروز و ظهور آسیب‌های اجتماعی، نهادینه کردن رویکرد پیشگیرانه و آموزش محور برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه را بسیار موثر دانست و گفت: یکی از اصلی‌ترین وظایف ناجا پیشگیری است.

سرهنگ علی محمدی رویکرد کلی ناجا برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را، رویکرد جامعه‌محور عنوان داشت و بیان کرد : این بدان معنی است که تمام مردم در بحث امنیت دخیل هستند و باید این نیاز را در خود حس کنند که به امنیت احتیاج دارند و به درجه‌ای از آگاهی برسند که پلیس به تنهایی از عهده ایفای این نقش بر نمی‌آید و باید همه مردم مشارکت کنند.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان در پایان با اشاره به اهمیت مخاطب شناسی و نیازسنجی در امر آموزش افزود:باید آموزش افراد به موقع انجام شود و در این راستا از ظرفیت همه‌ی دستگاه‌های دولتی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.