نجاتی گفت: بر اساس تعداد واجدین شرایط و سوابق انتخابات دوره قبل، تعداد تعرفه های رای ریاست جمهوری ۱۰ درصد نسبت به دوره قبل بیشتر تعیین شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: یکی از فرایند‌های ستاد انتخابات در کشور و استان تحویل گرفتن تعرفه‌های رای است که بر اساس تعداد واجدین شرایط و سوابق انتخابات دوره قبل، تعداد تعرفه‌های رای ریاست جمهوری ۱۰ درصد نسبت به دوره قبل بیشتر تعیین شده است.

او افزود: کار توزیع تعرفه‌ها و ملزومات انتخابات بین شهرستان ها، با حضور هیات نظارت شروع شده و تا فردا ادامه دارد همچنین ۴ میلیون و ۲۴۰ هزار برگ تعرفه رای شورا‌ها در اختیارمان قرار گرفته که به تناسب نیاز شهرستان ها، در حال توزیع هستیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد ملی کرونا تجمع در مکان‌های بسته ممنوع است ادامه داد: در شهر‌های قرمز، نارنجی و زرد به ترتیب تجمع بالای ۱۵ نفر، ۲۰ نفر و ۳۰ نفر در ستاد‌های انتخاباتی سربسته ممنوع است که این موضوع را به داوطلبین اعلام خواهیم کرد.

نجاتی با بیان اینکه شور و حال انتخاباتی در استان به خوبی نمایان است گفت: ما موظف هستیم در چارچوب قانون عمل کنیم و در سوی مقابل انتظار داریم که داوطلبین در چارچوب قانون تبلیغات خود را انجام دهند.

او بیان داشت: با توجه به کمبود نیرو‌های دانشگاه علوم پزشکی، نمی‌توانیم در هر صندوق یک ناظر بهداشتی مستقر کنیم لذا در این خصوص از نیرو‌های هلال احمر و عوامل اجرایی استفاده خواهیم کرد.

رییس ستاد انتخابات استان گفت: انتخابات شورای شهر اهواز به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود هر چند صندوق و تعرفه لازم نیز در نظر گرفته ایم که اگر سیستم قطع شد خللی در روند انتخابات ایجاد نشود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.