نبی زاده گفت: ستاد انتخاباتی قرارگاه فرهنگی عملیاتی تبلیغات اسلامی با حضور مجموعه‌های مرتبط و ظرفیت‌های مردمی در این اداره کل تشکیل شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به تشکیل ستاد انتخاباتی قرارگاه فرهنگی عملیاتی تبلیغات اسلامی که با حضور مجموعه‌های مرتبط و ظرفیت‌های مردمی در این اداره کل بود، گفت: قبل از اینکه به دنبال هم‌افزایی با دستگاه‌های دیگر باشیم، باید خودمان با یکدیگر هماهنگ و یک هم‌افزایی داخلی را ایجاد کنیم.

او افزود: تبلیغات اسلامی در یک استان قرارگاه فرهنگی عملیاتی تبلیغات اسلامی بوده که با حضور مجموعه‌های مرتبط و ظرفیت‌های مردمی وارد میدان می‌شود و توقع ما حضور همه در این ستاد است.

نبی زاده تصریح کرد: امروز به طور رسمی ستاد انتخاباتی قرارگاه فرهنگی عملیاتی تبلیغات اسلامی خوزستان تشکیل و نظیر این ستاد نیز در شهرستان‌های این استان انجام خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان بیان داشت: ما به هیچ وجه دنبال جریان و یا فرد خاصی نیستیم بلکه به صورت قوی مشارکت حداکثری آگاهانه را در انتخابات پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار