مهم‌ترین خبر‌های انتخاباتی شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های مازندران در روز چهارشنبه ۱۹ خرداد ماه را در این بسته خبری می‌توانید بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: اسامی کاندیدا‌های تایید صلاحیت شده انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در مازندران، امروز چهارشنبه ۱۹ خرداد طبق برنامه زمان‌بندی از طرف فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها آگهی می‌شود و داوطلبان تایید صلاحیت شده از امشب می‌توانند فعالیت تبلیغاتی خود را آغاز کنند.

او افزود: تبلیغات کاندیدا‌های شورا‌های شهر و روستا تا ۲۴ ساعت قبل از زمان آغاز رای گیری ادامه خواهد داشت.

تعیین مکان‌های مشخص برای تبلیغات انتخاباتی در بابل
مهدی کیانی، شهردار بابل با بیان اینکه فضای تبلیغاتی جهت انتخابات ۲۸ خرداد سال جاری در سطح شهر فراهم شده است، گفت: از روز‌های گذشته و برابر دستورالعمل ابلاغ شده مبنی بر فضاسازی تبلیغات محیطی انتخابات، شهرداری بابل اقدام به نصب بیلبورد‌های انتخاباتی در سطح شهر کرده است.

او افزود: تاکنون چندین بیلبورد ثابت برای تبلیغات انتخاباتی نصب شده که این تعداد تا روز بیستم خرداد زمان آغاز تبلیغات به تعداد ۲۰ تابلو اضافه خواهد شد و برابر ضوابط فرمانداری و وزارت کشور در اختیار نامزد‌ها قرار خواهد گرفت.

شهردار بابل ادامه داد: علاوه بر تابلو‌های ثابت، مکان‌های متعددی نیز در سطح شهر جهت نصب پوستر‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات تعبیه شده است.

کیانی گفت: نصب غیر قانونی پوستر‌های انتخاباتی در دیوار و معابر شهر منجر به آلودگی بصری و تضییع حقوق شهروندی شده و هزینه‌های گزافی را برای امحاء پوستر‌ها برای شهرداری به همراه دارد به همین دلیل از مسئولین ستاد‌های نامزد‌های انتخاباتی درخواست می‌شود که تبلیغات کاندیدا‌های مورد نظر خود را فقط در مکان‌های تعیین شده نصب کنند.

رقابت ۹۱ نامزد شورای‌شهر در شهر بابل

قربانعلی ولیزاده فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت: شهر بابل ۹۱ کاندیدا دارد که از ساعت ۲۴ امشب می‌توانند تبلیغات خود را بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی آغاز نمایند.

او از همه کاندیدا‌ها خواست برابر ضوابط و مقررات اعلام شده فعالیت خود را انجام دهند و کمیته امحاء شهر بابل متشکل از فرمانداری، شهرداری و نیروی انتظامی جهت جلوگیری از نصب داربست، بنر‌ها و پوستر‌های غیرمجاز احتمالی اقدام خواهد نمود.


خبر بروزرسانی می‌شود ...

انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.