آخرین خبرها و شنیده های انتخاباتی شوراهای استان کرمان را در بسته زیر مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته انتخاباتی امروز ویژه شوراهای شهر و روستای استان کرمان تلاش خواهیم کرد خبرهای این حوزه را به خوبی منعکس کنیم پس با ما همراه باشید.

تمهیدات لازم برای انجام وظیفه کامل بازرسان مهیا شده است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: تمام تمهیدات لازم برای هرچه بهتر ایفا نمودن وظایف بازرسان انتخابات مهیا شده است.

 جلسه هیات بازرسی انتخابات  با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور اعضای هیات بازرسی استان و مدیرکل سیاسی استانداری برگزار شد، تاج‌الدین صالحیان مدیر کل بازرسی و امور حقوقی استانداری و رئیس هیات بازرسی انتخابات استان گزارشی از عملکرد این هیات ارائه کرد.

او ضمن اشاره به اهمیت وظایف بازرسان و بازرسان ویژه، بر اجرای قانون و بی‌طرفی کامل در انتخابات تاکید کرد.

در این جلسه  حمیده واعظی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان ضمن اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات سالم بر جایگاه مهم بازرسان تاکید کرد و گفت: تمام تمهیدات لازم برای هرچه بهتر ایفا نمودن وظایف بازرسان مهیا شده است.

انتخابات

رای اولی‌های استان کرمان، چند نفر هستند؟

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امسال ۴۲ هزار دانش آموز رای اولی در استان کرمان به پای صندوق‌های رای می‌روند.

احمد اسکندری نسب، مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان با اشاره به ایجاد زمینه مناسب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها به همت فرهنگیان، گفت: با توجه به اعتماد عمومی مردم به جامعه فرهنگی و فرهنگیان به عنوان مرجع، این افراد باید ضمن توجیه لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، نسبت به تشویق دانش آموزان رای اولی برای شرکت در انتخابات اقدام کنند.

او با بیان اینکه امسال ۴۲ هزار دانش آموز رای اولی در استان کرمان به پای صندوق‌های رای می‌روند، گفت: پویش دانش آموزی رای اولی‌ها در استان کرمان راه اندازی شده است و پوستر این پویش در مدارس نصب شده و در قالب این پویش از دانش آموزان خواسته شده که در زمینه انتخابات، عکس، مستند یا خاطرات خود را به این پویش ارسال کنند.

اسکندری نسب با بیان اینکه بیش از هزار و ۴۲۰ مدرسه استان کرمان، محل صندوق‌های اخذ رای هستند، بیان کرد: حدود ۷۰ درصد عوامل اجرایی انتخابات نیز فرهنگی هستند.

او افزود: آموزش و پرورش استان کرمان تولیدات محتوایی در ارتباط با رای اولی‌ها را از اواخر فروردین تولید و در شبکه شاد و در کانال‌های مختلف دانش آموزی بارگذاری کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: ایجاد شور و شوق حضور در انتخابات، تولیدات محتوایی از فرمایشات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نظرات دانش آموزی از جمله اقدامات آموزش و پرورش استان کرمان برای جلب مشارکت مردم در انتخابات بوده است.

انتخابات

شنیده های انتخاباتی

از گوشه و کنار به گوش می رسد که برخی اشخاص از شرق و غرب استان کرمان تلاش کردند خودشان را در ائتلاف های شورای شهر کرمان جا بدهند و برای این کار دست به دامن خیلی ها شدند.

اما از فواید فضای مجازی همین تبلیغات مجازی است که یک عکس می گیرید و هزار نفر استفاده می کنند و به عنوان وضعیت قرار می دهند و به این شیوه خیلی ها نتوانستند از پس هزینه های تبلیغات بر بیایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار