در بسته انتخابات ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ بخوانید؛

۲۸ خرداد روزی سرنوشت ساز برای ایران اسلامی

مهم‌ترین اخبار مربوط به انتخابات شورا‌های شهر و روستا در خوزستان را در بسته انتخاباتی امروز بخوانید.

۲۸به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  خرداد ماه و رفتن پای صندوق‌های رای و انتخابات اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستاروزی سرنوشت ساز برای ایران اسلامی و کوتاه شدن دست دشمنان از این سرزمین است.

فعالیت قرارگاه فرهنگی عملیاتی تبلیغات اسلامی

جت الاسلام محمدمهدی نبی زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به تشکیل ستاد انتخاباتی قرارگاه فرهنگی عملیاتی تبلیغاتاسلامی که با حضور مجموعه‌های مرتبط و ظرفیت‌های مردمی در این اداره کل بود، گفت: قبل از اینکه به دنبال هم‌افزایی با دستگاه‌های دیگر باشیم، باید خودمان با یکدیگر هماهنگ و یک هم‌افزایی داخلی را ایجاد کنیم.

او افزود: تبلیغات اسلامی در یک استان قرارگاه فرهنگی عملیاتی تبلیغات اسلامی بوده که با حضور مجموعه‌های مرتبط و ظرفیت‌های مردمی وارد میدان می‌شود و توقع ما حضور همه در این ستاد است.

نبی زاده تصریح کرد: امروز به طور رسمی ستاد انتخاباتی قرارگاه فرهنگی عملیاتی تبلیغات اسلامی خوزستان تشکیل و نظیر این ستاد نیز در شهرستان‌های این استان انجام خواهد شد.

افزایش شعب اخذ رای در ایذه

حسن نبوتی سرپرست فرمانداری ایذه گفت: برای شرکت در انتخابات شهر و روستا در ایذه ۱۵۲ نفر نامزد شدند که از این تعداد ۱۳۹ نفر در این شهر و ۱۳ نفر در دهدز برای حضور در انتخابات شورای شهر و روستای ایذه تایید صلاحیت شدند.

او با بیان اینکه تعداد شعب اخذ رای در ایذه ۵۰ درصد نسبت به پارسال افزایش داشته است، افزود: ۲۰۲ شعبه برای اخذ رای در ایذه مستقر و ۲۴۰ بازرس نیز در شعب فعالیت خواهند داشت.

حسن نبوتی بیان کرد: در ۳ بخش مرکزی، دهدز، سوسن و ۴۷۰ روستا، زیر ساخت‌ها و برنامه‌ها برای برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه در ایذه مهیا شده است.

اعلام اسامی نامزدهای انتخاتی در اندیمشک

پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: لیست افراد احراز صلاحیت شده ششمین دوره انتخابات شورای شهر اندیمشک، آزادی، چمگلک، حسینیه و بیدروبه اعلام شد.

او بیان داشت: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در روز جمعه ۲۸ خرداد در ۱۹۶ شعبه اخذ رأی در شهرستان برگزار خواهد شد.

تمهیدات لازم برای انتخابات اندیشیده شد

عباس پورعاطف، سرپرست فرمانداری کرخه گفت: پس از بررسی‌های انجام شده، اسامی ۴۴ داوطلب نهایی انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در شهر‌های الوان و شاوور اعلام شد.

او با بیان اینکه از این تعداد ۲۲ نفر نامزد در شهر الوان و ۲۲ نفر دیگر در شهر شاوورکرخه است، افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کرخه فراهم شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.