استقرار صدها نظامی انگلیس برای تامین امنیت اجلاس گروه هفت

منابع خبری از استقرار چند صد نفر پرسنل نظامی برای کمک به پلیس این کشور در برقراری امنیت حین برگزاری اجلاس سران گروه هفت خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع انگلیس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد طی هفته آینده چند صد نفر پرسنل نظامی و همچنین چندین فروند هواپیما و ناو نیروی دریایی را برای کمک به پلیس انگلیس در تأمین امنیت اجلاس سران G۷ که از ۱۱ تا ۱۳ ژوئن در کورنوال Cornwall برگزار می‌شود، مستقر خواهد کرد.

ارتش همچنین به غیر از پرسنل و تجهیزات، کارکنان برنامه ریزی، پشتیبانی لجستیکی، امکانات و تیم‌های خنثی کننده مواد منفجره (EOD) را برای کمک به پلیس فراهم می‌کند. علاوه بر این، دو پایگاه نظامی RNAS Culdrose و RAF St Mawgan از برگزاری و سازماندهی این نشست پشتیبانی خواهند کرد.

این بیانیه می‌افزاید: هزینه این عملیات توسط دولت تامین می‌شود و هیچ بار هزینه اضافی برای مقامات منطقه‌ای به همراه نخواهد داشت.

نشست سران هفت اقتصاد بزرگ جهان موسوم به جی هفت درست قبل از نشست جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که قرار است چهارشنبه آینده ۱۶ ژوئن برگزار شود، تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار