انتخابات شورا‌های اسلامی در ۱۳۸ روستای مهاباد برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهاباد گفت: انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی در ۱۳۸ روستای واجد شرایط برگزار خواهد شد.

سلیمان پاکزاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهاباد با بیان اینکه روستای واجد شرایط به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار و یا بیش از ۱۰۰ نفر جمعیت اطلاق می‌شود،در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: ۴۳۸ کرسی برای شورا‌های اسلامی روستا و ۱۷ کرسی نیز برای شورای شهر‌های مهاباد، خلیفان و گوگ تپه در انتخابات این دوره در نظر گرفته شده است.

پاکزاد با اشاره به اینکه امسال ۱۹۷ نفر در شهر‌های مهاباد، خلیفان و گوگ تپه برای انتخابات شورا‌ها ثبت نام کرده بودند، گفت: آمار نفرات ثبت نامی نسبت به دوره قبل افزایش ۲۵ درصدی نشان می‌دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد با بیان اینکه نامزد‌های شورا‌ها براساس قانون از بیستم تا بیست و ششم خردادماه و به مدت یک هفته فرصت دارند تا به انجام فعالیت‌های تبلیغاتی بپردازند، اضافه کرد: برای برگزاری انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این شهرستان، ۱۷۶ شعبه پیش بینی شده است که نسبت به دوره قبل ۱۰ شعبه افزایش پیدا کرده است.

او ادامه داد: با بررسی شرایط مقابله با کرونا و همچنین تعداد آرای اخذ شده در دوره‌های قبل در تمامی شعبه‌های اخذ رای، شعبه‌های پرازدحام در هر منطقه شناسایی و تصمیم به افزایش هشت شعبه در داخل شهر و ۲ شعبه در سطح روستا‌ها گرفته شد.

پاکزاد اذعان کرد: از مجموع کل شعبه‌های اخذ رای ۷۳ شعبه در مهاباد، چهار شعبه در "گوگ تپه"، یک شعبه در "خلیفان" و ۲ شعبه نیز به صورت سیار عملیات اخذ رای را در مناطق شهری برعهده دارند.

انتهای پیام / س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.