معاون اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان:

فاز نخست منطقه اقتصادی میرجاوه نیمه اول سال راه‌اندازی می‌شود

 ماندانا زنگنه گفت: فاز نخست منطقه ویژه اقتصادی نیمه اول سال راه‌اندازی و سایت ۳۱ هکتاری این منطقه که متصل به مرز بوده نیز فعال خواهد شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ماندانا زنگنه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فاز نخست منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه طی ۶ ماهه اول سال راه‌اندازی و سایت ۳۱ هکتاری این منطقه که متصل به مرز بوده نیز در اسرع وقت فعال و اقدامات لازم انجام شود.

ماندانا زنگنه در نشست بررسی و راه‌اندازی فاز اول منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه با انتقاد از تاخیر در پیشرفت کار و وجود تناقضات موجود در گزارشات مربوط به اراضی این محدوده اظهارداشت: راه‌اندازی منطقه اقتصادی میرجاوه به عنوان موقعیت استراتژیک و حساس یک تکلیف و وظیفه برای همه مسوولان دست اندرکار است.

وی ادامه داد: فعالیت منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه علاوه بر اشتغالزایی، رونق صادرات و حتی پویایی اقتصاد کشور را به دنبال دارد و با دارا بودن ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بی‌نظیر می‌تواند زمینه جذب سرمایه‌گذاران خارجی را نیز ایجاد کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به سفر دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور طی روز‌های آینده به سیستان و بلوچستان انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوطه سایت ۳۱ هکتاری فاز اول این منطقه را فعال کنند و در این راستا هیچگونه تعلل و بهانه‌ای پذیرفتنی نیست.

وی تصریح کرد: اگر عزم همگانی وجود نداشته باشد این کار به نتیجه نمی‌رسد بنابراین دستگاه‌های متولی چنانچه در حین انجام کار با مشکل یا مانعی برخورد کنند موارد را جهت هماهنگی منعکس و نتیجه اقدامات انجام شده و پیشرفت پروژه را گزارش کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار