چراغعلی گفت:مهمترین بحث ما اتمام پروژه‌های مسکن مهر در فرصت باقی مانده است و تعهد کرده ایم ساخت مسکن‌ها را تا پایان تابستان به اتمام برسانیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در جلسه معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری‌های کشور اظهار کرد:در ماه‌های گذشته با توجه به اینکه دولت ماه‌ های پایانی خود را می‌گذراند اولویت ما اتمام پروژه‌های ناتمام است. برخی پروژه‌های ما مشکلات زیست محیطی و برخی ادارات و سازمان‌ها استعلام‌های لازم را می‌دادند که در تلاش برای حل کردن آن‌ها هستیم.

وی ادامه داد:برخی از این پروژه ها در حوزه مترو و راه است. امروز هم طبق هماهنگی ها، معاونین عمرانی سراسر کشور مهمان ما هستند و تجربیات و موفقیت‌ها در سراسر کشور را با هم به اشتراک می‌گذاریم و از همه مهمتر بحث تحویل دولت، تحویل شهرداری‌ها و شورا‌ها است که باید به بهترین شکل انجام شود.

چراغعلی گفت:مهمترین بحث ما اتمام پروژه‌های مسکن مهر در فرصت باقی مانده است و تعهد کرده ایم ساخت مسکن‌هایی که تا پایان سال ۹۹ شروع شده را تا پایان تابستان امسال به اتمام برسانیم و خوشبختانه با سرعت این کار انجام می شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار