شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

پس از مصدومیت وحید امیری و کمال کامیابی نیا، عارف غلامی و میلاد سرلک ساعاتی پیش، به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در منامه اضافه شدند.

باشگاه الاهلی اعلام کرد امید ابراهیمی از این باشگاه جدا شد؛ رسانه‌های قطری هم از حضور ابراهیمی در تیم الوکره خبر دادند.

ساری، سرمربی سابق یوونتوس با قرارداد ۲ ساله و حقوق سالیانه ۳ میلیون یورو هدایت لاتزیو رو بر عهده گرفت.

در مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال در گروه ۸، ترکمنستان ۳ بر ۲ لبنان را برد و سریلانکا با کره جنوبی دیدار می کند.

در فاصله ۲ روز مانده به آغاز مسابقات یورو ۲۰۲۱ و پس از مثبت شدن آزمایش بوسکتس، فدراسیون فوتبال اسپانیا از ابتلای یورنته، یکی دیگر از بازیکنان تیم ملی این کشور به کرونا خبر داد.

بر اساس اعلام فیفا در تصمیم‌گیری برای تشخیص بودن یا نبودن آفساید، مرز بین کتف و بازو به عنوان زیر بغل تعریف شده است و در تشخیص هند نیز این قسمت هند حساب نمی‌شود.

باشگاه پرسپولیس تهران مذاکره با فرجانی ساسی، ملی پوش تونسی تیم الزمالک مصر را رد کرد.

محمدحسین محمدیان، آزادکار کشورمان با کسب مدال طلای رقابت‌های بین المللی کشتی جام زیلکوفسکی لهستان بلیت المپیک توکیو را رزرو کرد.

تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان بعد از ۲ سال و نیم دوری از مستطیل سبز، در دیداری دوستانه با نتیجه ۶ بر صفر از بلاروس شکست خورد.

با درخواست فدراسیون جهانی وزنه برداری، فدراسیون ایران نام علی داوودی، علی هاشمی، سهراب مرادی و کیانوش رستمی را برای کسب سهمیه المپیک و انتخاب ۲ نفر برتر به این فدراسیون ارسال کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار