نجاتگران جمعیت هلال احمر بیشترین ماموریت امداد و نجات را در ۷۸ روز گذشته در مازندران انجام داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمدی معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور با بیان اینکه در ۷۸ روز گذشته ۶ هزارو ۷۷ مورد ماموریت امداد و نجات در کشور توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر به انجام رسید، گفت: بیشترین ماموریت امداد و نجات در استان‌های مازندران با ۵۵۹ مورد، اصفهان با ۴۹۵ مورد و گلستان با ۳۸۹ مورد را به خود اختصاص داد.

او افزود: به ۱۶ هزار و ۷۱۴ نفر از افراد آسیب دیده ناشی از حوادث مختلف در این مدت امدادرسانی شد که بیشترین ماموریت‌های امدادی در مازندران بوده است.

محمدی گفت: ۴۷۸۲ نفر مصدوم و افراد گرفتار در حوادث جوی و ترافیکی در این مدت نجات داده شدند و به ۵۱۴۰ آسیب دیده و در راه مانده اسکان اضطراری داده شد.

او افزود:۳۱۶۷ نفر مصدوم در همین بازه زمانی به صورت زمینی و هوایی به مراکز درمانی منتقل شدند.

محمدی گفت: ۶۶۷ عملیات نجات فنی از ابتدای امسال تا ۱۶ خردادماه انجام شده است که رشد ۱۲ درصدی ماموریت‌های امداد و نجات نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ را نشان می‌دهد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور با اشاره به رشد ۲۵ درصدی ماموریت‌های امداد و نجات در حوزه ترافیکی نسبت به مدت مشابه پارسال، افزود: ۳۴۴۸ ماموریت سوانح ترافیکی در ۷۸ روز گذشته از سال ۱۴۰۰ در محور‌های برون شهری ۳۱ استان کشور توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر به انجام رسیده که منجر به اعزام ۲۱۷۶ مصدوم به مراکز درمانی، ارائه خدمات سرپایی به ۶۴۸ نفر مصدوم در محل حادثه و رهاسازی ۸۰۰ نفر مصدوم، طی ۶۴۵ مورد عملیات نجات فنی شده است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.