محمدی گفت: با بازتوانی واحد‌های تولید برق و سطح تولید در نیروگاه رامین اهواز، این مجموعه جان تازه‌ای می‌گیرد و شرایط آن بهبود خواهد یافت.

 

خلیل محمدی مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز در حاشیه بازدید ​مدیرعامل شرکت پیمانکاری روسیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بازتوانی واحد‌های تولید برق را خون تازه‌ای در رگ‌های این نیروگاه قدیمی توصیف کرد و گفت: تقویت سطح تولید و خدمت رسانی بیشتر این مجموعه صنعتی به مردم خوزستان را با این اقدام شاهد خواهیم بود.

او با اشاره به عملکرد و همچنین روند نگهداری، تعمیرات و بهره برداری از ۶ واحد ۳۰۵ و ۳۱۵ مگاواتی این نیروگاه افزود: دانش و تجربه ارزشمند کارکنان نیروگاه رامین به ویژه انگیزه و توان علمی نیروی انسانی جوان و متخصص بزرگترین سرمایه این مجموعه قدیمی بوده و توانمندی بالای این کارکنان در رفع چالش‌های فنی و طراحی عملیات‌های تخصصی در صنعت نیروگاهی برق ایران ممتاز و کم نظیر است.

بازتوانی واحد‌های تولید برق تزریق خون در رگ‌های نیروگاه رامین است

علیرضا نصرالهی مدیر طرح‌های نیروگاه‌های سیکل ترکیبی شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی، رفع موانع اداری و تسریع در روند آغاز عملیات اجرایی طرح بازتوانی نیروگاه رامین اهواز را از اولویت‌های صنعت برق حرارتی عنوان کرد و بیان داشت: تسریع در احداث واحد‌های سیکل ترکیبی نیروگاه شهدای ویس که در مجاورت نیروگاه رامین قرار دارد از برنامه‌های این شرکت به شمار می‌روند.

او تصریح کرد: با راه اندازی واحد‌های سیکل ترکیبی شهدای ویس و سایر نیروگاه‌های در دست احداث خوزستان طی ۲ سال آینده و تولید بخشی از برق مورد نیاز استان می‌توانیم به مرور شاهد خروج برنامه ریزی شده واحد‌های نیروگاه رامین جهت مدرنیزاسیون و تقویت سطح تولید این نیروگاه باشیم.

بازتوانی واحد‌های تولید برق تزریق خون در رگ‌های نیروگاه رامین است

مدیرعامل شرکت پیمانکاری روسیه تعامل و تبادل دانش و تکنولوژی با صنعت برق ایران را فصل جدیدی از روابط این ۲ کشور عنوان کرد و گفت: امیدواریم با اجرای طرح بازتوانی واحد‌های تولید برق نیروگاه رامین شاهد تداوم تولید این نیروگاه یک هزار و ۸۵۰ مگاواتی باشیم.

او با اشاره به تجربه و تخصص شرکت پیمانکاری روسیه در ساخت و بهسازی واحد‌های نیروگاهی به آمادگی این شرکت جهت عملیات اجرایی پروژه بازتوانی واحد‌های نیروگاه رامین طی ماه‌های آینده اشاره و اظهار کرد: نیروگاه‌های ساخت کشور روسیه از ظرافت زیادی برخوردار نیستند، ولی دارای ساختاری مستحکم با کارآیی و توان بالایی هستند، اما در کنار این موضوع می‌توان گفت که بهره برداری از واحد‌های نیروگاه رامین طی بیش از ۴۰ سال فعالیت مستمر حکایت از نگهداری مطلوب این واحد‌ها با تلاش کارکنان باتجربه این نیروگاه دارد.

بازتوانی واحد‌های تولید برق تزریق خون در رگ‌های نیروگاه رامین است

بازتوانی واحد‌های تولید برق تزریق خون در رگ‌های نیروگاه رامین است

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.