معرفی دستگاه های برتر در شاخص بهره گیری از ظرفیت زنان توانمند

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری البرز از معرفی دستگاه های برتر در شاخص بهره گیری از ظرفیت زنان در مناصب مدیریتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،مریم اسماعیلی، مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری البرز گفت: استفاده از بانوان شایسته و متخصص در حوزه عمومی به منظور تحقق عدالت اجتماعی می‌تواند نقش مهمی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ایفا کند.

 مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری البرز افزود: در میان دستگاه‌های استان در سال ۱۴۰۰ به ترتیب سازمان انتقال خون، اداره کل ارتباطات فن آوری اطلاعات، اداره کل بهزیستی و اداره کل نوسازی مدارس حایز رتبه اول تا چهارم و سه دستگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره امور عشایر و اداره کل استاندارد به صورت مشترک حایز رتبه پنجم شدند.

اسماعیلی فرد امکان مشارکت زنان در امورات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را یک حق برای زنان و یک ظرفیت بی نظیر برای رشد و تعالی جامعه دانست و گفت: در انتصابات نه صرف جنسیت بلکه ارایه فرصت خدمت به شایستگان مورد نظر است.

وی ابراز امیدواری کرد با اهتمام بیشتر دستگاه‌ها در این خصوص تصویر مطابق واقع از زن مسلمان ایرانی با نقش افرینی فعال و موثر در خانه و جامعه ارایه شود.

انتهای پیام/خ

برچسب ها: زنان شاغل ، زنان موفق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.