انتخابات شوراها؛

از اعلام لیست نهایی جبهه آرمانخواهان واقع‌بین در انتخابات شورای شهر تا ثبت ۲۵ گزارش و تخلف انتخاباتی

آخرین خبرهای انتخابات شوراها در خراسان رضوی را در بسته زیر مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با رأی گیری از صاحبنظران و نخبگان شهری، لیست انتخاباتی جبهه آرمانخواهان واقع‌بین اعلام شد.

 ۸۳ نفر از داوطلبان عضویت در شورا‌های شهری تربت‌حیدریه تایید شدند

سیدعلی موسوی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری تربت‌حیدریه گفت: از مجموع ۱۲۷ داوطلب ثبت نام شده برای عضویت در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی مناطق شهری این شهرستان ۸۳ نفر تایید نهایی شدند که اسامی آنان منتشر و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.


بیشتربخوانید


او افزود:از این تعداد ۵۰ نفر در شهر تربت‌حیدریه، ۱۲ نفر در شهر کدکن، ۹ نفر در شهر رباط سنگ و ۱۲ نفر در شهر بایگ هستند.

۲۵ گزارش و تخلف انتخاباتی در حوزه سبزوار ثبت شد

حسین فیض آبادی رئیس هیات بازرسی انتخابات سبزوار گفت: ۲۵ فقره گزارش و تخلف انتخاباتی توسط نامزد‌های ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر سبزوار از سوی هیات بازرسی به ثبت رسیده است.

او افزود: ایجاد کانال و گروه در شبکه‌های مجازی با عنوان حامیان نامزدها، فعالیت تبلیغاتی برخی نامزد‌ها در مناسبت‌های خاص و زودتر از موعد قانونی تبلیغات از مهمترین تخلفات انتخاباتی صورت گرفته در حوزه انتخابیه سبزوار بوده است.

رئیس هیات بازرسی انتخابات سبزوار ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و مصادیق غیرمجاز تبلیغات انتخاباتی از سوی نامزد‌ها و حامیان آن‌ها موارد را به هیات بازرسی به شماره تماس ۴۴۲۴۵۱۸۱-۰۵۱ گزارش دهند.

فیض آبادی با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی مجریان انتخابات، افزود: اعضای هیات بازرسی شهرستان با پایش و کنترل تبلیغات نامزدها، هرگونه تخلف و اقدام غیر اخلاقی را به هیات بازرسی استان گزارش خواهند داد.

لیست نهایی جبهه آرمانخواهان واقع‌بین در انتخابات شورای شهر

از اعلام لیست نهایی جبهه آرمانخواهان واقع‌بین در انتخابات شورای شهر تا ثبت ۲۵ گزارش و تخلف انتخاباتی

 

لیست نهایی ۱۵ نفره «ائتلاف مردم برای عدالت» 

ائتلاف مردم برای عدالت

لیست حسینیه "قرآن و عترت"

لیست حسینیه قرآن و عترت

 

لیست "نهضت مردم سالاری دینی"

لیست نهضت مردم سالاری دینی


ساماندهی و تعیین محل تبلیغات انتخاباتی در تربت جام

عباس محرمی شهردار تربت جام گفت: اماکن تبلیغات انتخاباتی برای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین انتخابات میاندوره‌ای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره شورای اسلامی در شهر تربت جام تعیین و ساماندهی شد.

او افزود: برای حفظ زیبایی منظرشهری، برقراری نظم و انضباط در محیط شهری و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی انتخاباتی درمکان‌های عمومی و دولتی، مبلمان شهری، تابلو‌ها و درختان محل‌هایی در چند نقطه از سطح شهر "حاشیه تعدادی میادین شهر" پیش بینی شده است.

شهردار تربت جام ادامه داد: ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌ها مجاز هستند در محل‌های تعیین شده نسبت به الصاق عکس و پیام‌های تبلیغاتی خود اقدام نمایند.

محرمی بیان کرد: از ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌ها درخواست می‌کنم باتوجه به قوانین انتخابات از نصب پوستر و اقلام تبلیغی درمکان‌های غیرمجاز خودداری و فقط در مکان‌های تعیین شده اقدام به نصب پوستر و اقلام تبلیغی نامزد موردنظر خودداری نمایند.

 او تصریح کرد: در غیر این صورت تبعات قانونی آن با ستاد‌های انتخاباتی بوده و هزینه پاکسازی و جمع آوری آن از ستاد‌های انتخاباتی اخذ می‌شود.

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.