دوره آموزشی تربیت مربی نهج البلاغه در اصفهان

دوره آموزشی پژوهشی تربیت مربی نهج البلاغه برای مبلغان در اصفهان برگزار شد.

حجت الاسلام بیرانوند دبیر دوره آموزشی پژوهشی نهج البلاغه استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: دوره آموزشی و پژوهشی تربیت مربی نهج البلاغه در موسسه نور نهج البلاغه برگزار شد.

او ادامه داد: این دوره ویژه مبلغان  در سه ترم برگزارو با هدف افزایش توانمندی مبلغان در خصوص موضوعات نهج‌البلاغه در اصفهان برگزار شد.

دبیر دوره آموزشی پژوهشی نهج البلاغه استان اصفهان بیان کرد: امید است به این واسطه این دوره‌های آموزشی پژوهشی معارف نهج البلاغه در جامعه تسری یابد.

حجت‌الاسلام بیرانوند افزود: هم اکنون ترم نخست این دوره پیرامون موضوعات کلی نهج البلاغه برگزار شد و برای ترم دوم، موضوع شناسی نهج البلاغه و ترم سوم مسئله و مهارت‌های تبلیغی در نهج البلاغه در نظر گرفته شده است.


او خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه نهج‌البلاغه کتابی است که به عنوان برادر قرآن آن را می‌شناسیم و کتابی جامع برای زندگی است و از طرفی عطشی که برای فهم این موارد در جامعه احساس می‌شود، اما در حوزه تبلیغ کمتر از این کتاب عزیز و شریف استفاده می‌شود تصمیم گرفته شد موسسه نهج البلاغه اصفهان این دوره را برگزار و به این موضوع مهم بپردازد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار