فوتی‌های حوادث رانندگی سر صحنه در محور‌های برون شهری مازندران پارسال ۱۲ درصد کاهش داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای مازندران با بیان کاهش ۱۲ درصدی فوتی‌های حوادث رانندگی پارسال در مازندران گفت: مازندران موفق به کاهش متوالی ۵ ساله در فوتی‌های ناشی از تصادفات ترافیکی در راه‌های برون شهری و روستایی شده است.

او افزود:این کاهش بیانگر هدفمند بودن و تدوین و اجرای راهبرد‌های تدوین شده در بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران است.

نجفی گفت: هر ساله در ۶ ماه اول سال به دلیل شرایط آب و هوایی و همچنین تعطیلات تابستانی شاهد حجم گسترده‌ای از سفر‌های بومی و غیر بومی در سطح استان و در نتیجه افزایش تصادفات و فوتی‌های رانندگی می‌باشیم که خوشبختانه در امسال با گستردگی عملیات راهداری و ایمن سازی جاده‌ها شاهد کاهش تصادفات و فوتی‌های منجر به آن بودیم.

او افزود: بدون تردید کاهش فوتی‌های رانندگی و افزایش ایمنی در راه‌ها نیازمند تلاش جدی بی وقفه، عزم همگانی و از همه مهمتر به کار بستن ساز و کار مدیریتی، همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌های ذیربط به ویژه استفاده از ظرفیت‌های کمیسیون‌های اجرایی ایمنی در سطح استان است.

نجفی گفت: در راستای کاهش تصادفات و فوتی‌های رانندگی، اقدامات اجرایی و آموزشی در استان در حال اجرا بوده، امیداست باتداوم اقدامات اجرایی وآموزشی، روندکاهشی تصادفات وفوتی‌ها تا پایان سال جاری ادامه یابد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ضمن تاکید بر ضرورت حضور محسوس و نامحسوس پلیس راه‌ استان، افزود: هم‌افزایی دستگاه‌های خدمات رسان جاده‌ای به ویژه پلیس راه، مدیریت و راهبرد استاندار و کوشش‌های شبانه روزی مجموعه راهداری این استان منجر به کاهش تصادفات جاده‌ای شده که امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.