دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: امروز موردی از فوتی کرونا در استان به ثبت نرسید و تعداد قربانیان این بیماری ثابت ماند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر اکنون، ۲۸۲ نفر است.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۲۸ نفر به کرونا، قطعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ۲۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، افزود: از این تعداد، ۱۰ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری عنوان کرد: امروز پس از چند روز متوالی با آمار فوتی به نسبت بالا، فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر ثبت نشد و ان‌شاءالله با رعایت اصول بهداشتی روند کاهش بستری و فوتی تداوم یابد.


بیشتر بخوانید


او با توجه به فوت آقایی ۲۳ ساله در شهرستان کنگان، توضیح داد: این فوتی ساکن استان بوشهر نبوده و در شهرستان کنگان مهمان بوده است که طبق دستورالعمل جزء آمار فوتی استان فارس حساب می‌شود.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در شبانه‌روز گذشته ۵۶ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۳۹ نفر از آن‌ها به کرونا مبتلا بوده‎اند.

کشمیری بیان کرد: در استان بوشهر از آغاز شیوع کرونا تا کنون ۴۵ هزار و ۶۸۸ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده و هزار و ۱۹۳ نفر نیز به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.