نماز جمعه این هفته تنها در دو شهرستان بشاگرد و بوموسی با وضعیت زرد کرونایی اقامه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، بر اساس اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا نماز جمعه این هفته تنها در ۲ شهرستان بوموسی و بشاگرد با  رعایت  کامل شیوه نامه های بهداشتی  برگزار شد.

لزوم حضور آگاهانه و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و اهمیت بررسی و شناخت نامزدهای شورای اسلامی شهرها و روستاها مهمترین محور خطیبان نماز جمعه این هفته در هرمزگان بود.

امام جمعه شهرستان بشاگرد گفت: یکی از معیار‌ها و ملاک‌های بنیادین برای ایجاد انگیزه و دمیدن روحیه‌ی امید در دل مردم شفافیت در عملکرد نامزدهاست.

حجت الاسلام حسین غلامی با تبریک دهه کرامت افزود: از فرصت دهه کرامت برای دعوت مردم به مشارکت حداکثری و حضور پرشور پای صندوق‌های رای و بیان شاخص‌های نامزد اصلح باید استفاده شود.

او با قدردانی از استاندار گفت: مسئولان استانی آبرسانی به مناطق محروم به ویژه روستا‌های شهرستان بشاگرد را در اولویت کار‌های خود قرار دهند.

امام جمعه بوموسی هم گفت: نامزد‌های انتخابات، اخلاق اسلامی را در تبلیغات رعایت کنند.

حجت الاسلام پاک نژاد حضور در انتخابات را تقویت کننده نظام اسلامی دانست و افزود: مردم در انتخابات شرکت کنند و به هرکس که دوست دارند رأی بدهند.

او با تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) گفت: با رفع ویروس منحوس کرونا و بر طرف شدن موانع امکان زیارت حج خانه خدا و زیارت بارگاه ائمه اطهار و امام زادگان نصیب مومنان شود.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.