جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صحبت با مردم سمنان گفت: با نگاه حداکثری در استفاده از ظرفیت‌های استان سمنان، باید از خام فروشی معادن جلوگیری شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صحبت با مردم سمنان در شبکه استانی این استان و مستند ایران سرای من، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا دفاع مقدس و مدافع حرم، علما و حماسه آفرینان غیور استان سمنان گفت: خواستگاه جهش کشور، جهش در روستا هاست و تحقق این امر وابسته به تبیین سند پیشرفت هر منطقه به دست خود بومیان، نخبگان و اهالی آن منطقه است.

سعید جلیلی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان سمنان همانند، ظرفیت‌های معدنی، صنعتی، کشاورزی، دامپروری و گردشگری گفت: هر یک از این ظرفیت‌ها در هر استان می‌تواند جهش را به دنبال داشته باشد و استان سمنان همه این ظرفیت‌ها را داراست.

او با اشاره به اینکه ظرفیت معادن استان سمنان، یکی از فاکتور‌های جهش میتواند باشد گفت: جلوگیری از خام فروشی، و فراوری مواد معدنی علاوه به تامین شغل برای بومیان و دیگر نیرو‌های کار، میتواند ارز آوری برای استان سمنان و حتی کشور را به دنبال داشته باشد.

جلیلی هم چنین گفت: ظرفیت‌های گردشگری و منابع غنی فرهنگی و تاریخی در استان سمنان، میتواند در جلب گردشگر موثر باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.