رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور خبر داد؛

نقش اساسی و چشمگیر زنان در ترویج و دعوت به انتخابات

حجت الاسلام قمی گفت: زنان فرهیخته نقش اساسی و ویژه‌ای در افزایش مشارکت در انتخابات دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در حاشیه نشست با بانوان فعال فرهنگی و مذهبی استان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در میان اقشار مختلف جامعه، اکنون باید اهتمام مضاعف برای حمایت از بانوان فرهیخته که مسئولیت تاریخی دعوت مردم به مشارکت در انتخابات را بر عهده دارند، انجام شود.

او افزود: در بین اقشار اثر گذار در عموم مردم در حوزه ترویج، تشویق و دعوت به انتخابات، گروه‌های مرجع مردمی و فرهیختگان فرهنگی نقش موثری دارند و سازمان تبلیغات اسلامی از این اقشار حمایت می‌کند.

حجت الاسلام قمی در نشست با بانوان فعال فرهنگی و مذهبی استان با بیان اینکه امید پدیده فرهنگی است و از کار فرهنگی متاثر می‌شود ابراز داشت: موثران فرهنگی و بانوان طلاب باید از راه‌های مطلوب و اثرگزار اقدام کنند و به زبان خود مردم اقدام کنند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور ضمن بیان اینکه تلاش دشمن و سوء عملکرد دشمن در کاهش امید در جامعه اثر گزار است گفت: نخستین جهاد امید است و ارزیابی امید در جامعه برای فعالین فرهنگی ضرورت دارد.

او هم چنین اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بهترین ظرفیت است، می‌توان با برگزاری پویش‌های مختلف مردم را به انتخابات و حضور دعوت کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.