پیشرفت ۶۰ درصدی برنامه راهبردی شهرداری شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: برنامه راهبردی شهرداری شهرکرد تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در نشست شورای معاونین و مدیران با اشار به برنامه ۵ ساله شهرداری اظهار داشت: این برنامه توسط مشاور در حال انجام است و تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت داشته است و در قالب ۶ کارگروه برنامه‌های شهرداری در سال‌های آینده پیگیری و خروجی کارگروه‌ها نقشه راه شهرداری می‌شود.

او با بیان اینکه پروژه‌های سازمان‌ها باید براساس اولویت اعلام شود، افزود: سازمان‌هایی که در ارائه پروژه‌های اولویت‌دار زودتر اقدام نمایند در تخصیص اعتبار نیز مورد توجه قرار می‌گیرند.


بیشتر بخوانید


عبدالغنی با اشاره به استفاده از پساب برای آبیاری فضا‌های سبز بیان کرد: شرح خدمات در قالب ۱۸ بند آماده شده که می‌طلبد مطالعات اجرای طرح هرچه سریع‌تر انجام شود.

او ادامه داد: در راستای جذب سرمایه‌گذار در شهرکرد نیز فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایجاد و اطلاع‌رسانی گردد و سازمان‌ها مکلفند همکاری‌های لازم را با مدیریت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی داشته باشند.

عبدالغنی با اشاره به مناسب‌سازی اماکن عمومی برای معلولان و جانبازان گفت: براساس قانون و در راستای حمایت از معلولان و جانبازان باید دسترسی‌های لازم جهت استفاده این افراد از فضا‌ها و معابر و حمل و نقل عمومی ایجاد شود.

او افزود: اوراق صکوک، نردبان آتش‌نشانی، نهضت آسفالت، توسعه فضای سبز، طرح ممیزی و کارخانه بازیافت پسماند از جمله موضوعاتی هستند که باید توسط سازمان‌ها و معاونت‌های مربوطه پیگیری و نتیجه اعلام گردد.

امامقلی بلالی عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز در پایان جلسه بیان کرد: شورای اسلامی در تصویب بودجه همراهی لازم را با شهرداری دارد بنابراین می‌طلبد شهرداری نیز در احقاق حقوق مردم همراهی کند و کار آن‌ها را به نحو مطلوب پیگیری نماید.

او افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی مردم شورای دوره ششم باید علاوه‌بر دفاع از حقوق شهرداری از حقوق مردم هم صیانت کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار