بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۲۱ خرداد؛

تشکر وزیر فرهنگ و ارشاد از خانواده شهید سلیمانی/ اشاره مهدی فضائلی به منشاء اولیه کووید ۱۹

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید

دیدار سخنگوی شورای نگهبان با خانواده شهید عبدالله زاده/ خبر خوش وزیر ارشاد از طرح بهارانه کتاب


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پستی در ارتباط با مطلبی که زینب سلیمانی، دختر شهید سلیمانی منتشر کرده بود در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد. صالحی در این پست با انتشار مطلب زینب سلیمانی نوشت:

«چقدر از این پست دلشادم. بگذارید یک سرباز برای این ملت بماند ممنون از خانواده شهید سلیمانی.»

 وزیر فرهنگ و ارشاد

گمانه زنی‌های زیادی در مورد منشاء اولیه ویروس کرونا وجود دارد. در حالی که برخی آن را سلاح بیولوژیک آمریکا می‌دانند که سال‌ها پیش ساخته شده است، برخی نیز آزمایشگاه ووهان چین را محل اولیه انتشار این ویروس قلمداد می‌کنند. مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در همین باره مطلبی را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد. فضائلی در مطلبی نوشت:

«اخبار و گزارش‌های تازه در باره منشأ آزمایشگاهی کوید۱۹. متهم اصلی مؤسسه اکوهلث امریکا ست که با همکاری انستیتو ویروس‌شناسی ووهان چین، روی ویروس کرونا‌ی خفاش‌ها تحقیق می‌کرده‌اند. تأیید این اخبار می‌تواند پیامد‌های مهمی داشته باشد.»

تشکر وزیر فرهنگ و ارشاد

حسن عابدینی، کارشناس مسائل بین الملل در آستانه توافق هسته‌ای در وین مطلبی کنایه آمیز را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد. عابدینی با اشاره به پیروزی تیم والیبال کشورمان مقابل آمریکا نوشت:

«زمانی که مذاکرات هسته‌ای به توافق نزدیک می‌شود، گروهی کارشکنی می‌کنند.
این بار والیبالیست‌ها سبب عصبانیت امریکایی‌های مغرور شدند.
غرب برچیدن یا دست کم توقف در تاسیسات هسته‌ای و ایران لغو تحریم‌ها را می‌خواهد که امیدی در کوتاه مدت برای تدبیر آن نیست، توپ یا موشک هم بهانه است.»

 منشاء اولیه کووید ۱۹

محمدباقر نوبخت، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه مطلبی در مورد احیای دریاچه ارومیه را در صفحه‌اش در فضای مجازی منتشر کرد. نوبخت در این باره و با اشاره به تلاش‌های دولت در تحقق وعده داده شده به مردم در خصوص دریاچه ارومیه نوشت:

«امروز ٢٠ خرداد ١٤٠٠
تا زانو در گل و تاکمر در اب در عمق٨٠ متری زمین در تونل زاب برای انتقال اب از پشت سد کانی سیب به دریاچه ارومیه که احیای ان وعده دولت به مردم بود، شاهد رنج فراوان فرزندان ملت برای عمران و توسعه ایران بودم. وطن ما می‌رویم ولی تو با این فرزندان همیشه آباد خواهی ماند.»

 منشاء اولیه کووید ۱۹

مرتضی دامن پاک جمی، سفیر ایران در پرتغال تصاویری از حضور خود در مشهد مقدس و بارگاه حضرت امام رضا (ع) را در توئیتر منتشر کرد. دامن پاک جمی، با انتشار شعری نوشت:

«آمده ام‌ای شاه پناهم بده
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا.»

سفیر ایران در پرتغال

حسن عمیدی، مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران مطلبی در خصوص راه اندازی پست موزه مدرسه در زنجان را در توئیتر خود منتشر کرد. عمیدی با انتشار تصاویری در این باره نوشت:

«امروز طی سفر به استان زنجان و بازدید از پست این استان؛ مذاکرات لازم جهت راه‌اندازی سومین‌مرکز پست موزه مدرسه را انجام دادم. به‌زودی مقدمات راه اندازی این مرکز در زنجان فراهم می‌شود. احیای هویت و نماد‌های پست درکشور ادامه دارد.»

بارگاه امام رضا (ع)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار