فرماندار نهبندان گفت: نسل جوان امروز از شهدای دفاع مقدس به خوبی یاد می کنند که این نشان از زنده بودن نام شهدا در دل جوانان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیکی فرماندار نهبندان در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان گفت: مهم‌ترین وظیفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حفظ پیوند مردم با شهدا است.

او افزود: مردم در خصوص ایثار و شهادت توجه ویژه‌ای به شهدا دارند. حتی نسل امروز به خوبی از شهدا یاد می‌کنند و این نشان از اعتقاد مردم به شأن و مقام شهید و شهادت است.

بیکی با بیان اقدامات صورت گرفته در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نهبندان تصریح کرد: در آموزش و پرورش در حوزه دفاع مقدس اقدامات بسیار خوبی انجام شده که در اکثر ورودی مدارس تمثال شهدا نصب شده و باعث یادآوری رشادت‌های آنان برای نسل جوان است.

فرماندار نهبندان بیان کرد: از دیگر اقدامات می‌توان به برگزاری یادواره شهدا به تناسب ایام کرونا با رعایت موارد بهداشتی درسطح دانش آموزی و در سطح شهر و روستا اشاره کرد.

او در ادامه گفت: شهرستان نهبندان ۵ شهید گمنام دارد که برای بهسازی فضا و زیر ساخت گلراز شهدا  اعتباراتی تعلق گرفته و اقداماتی در سال جدید درحوزه احداث گلزار شهید اردونی دردست اجرا داریم.

انتهای پیام /س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار