نماینده‌ سامانه "هست اینجا" در استان اصفهان گفت: "هست اینجا" پویشی مردمی و جهادی برای توزیع و عرضه‌ اقلام ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مسائلی نماینده‌ سامانه "هست اینجا" در استان اصفهان گفت:  پویش  "هست اینجا" با هدف ایجاد دسترسی آسان اقشار مختلف مردم به کالا‌های اساسی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) راه اندازی شد.

او خاطر نشان کرد: این پویش با آغاز بیماری کرونا راه اندازی شد و استان اصفهان از مرداد سال ۹۹ با این پویش هم گام شد.

مسائلی افزود: تا کنون ۳۰ مرکز جهادی وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان اصفهان فعال می‌باشد و در نقاط مختلف شهر مانند خیابان رباط. گلزار. نورباران. امام خمینی. کاوه. بلوار کشاورز و قائمیه مشغول به خدمت رسانی هستند.

نماینده سامانه هست اینجا در استان اصفهان گفت: مردم می‌توانند با داشتن کد ملی به سامانه‌ی hastinja.ir مراجعه کنند و اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند و سپس به نزدیک‌ترین مرکز فروش در محل زندگی خود مراجعه کرده و محصولات را تحویل بگیرند.در روز‌های آینده تعداد این‌مراکز در استان اصفهان افزایش می‌یابد.


عباس همایی نیا مسئول توزیع لوازم "هست اینجا" در اصفهان گفت: مردم و همچنین موسسات و نهاد‌های خیریه در استان اصفهان از این حرکت جهادی استقبال خوبی داشتند.


او ا افزود:تاکنون ۶۵هزار جعبه ماسک، ۲۰۰۰ لوازم التحریر و ۵۰۰۰ محلول ضد عفونی کننده و ۷۰ تن برنج ایرانی و ۱۰۰۰بسته پوشک بچه از اقلامی بوده که در سامانه هست اینجا با کمترین قیمت و کیفیت مناسب به فروش رسیده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.