رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور حضور در پای صندوق‌های رای را جهاد سیاسی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حجت‌الاسلام علی‌رضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور در جمع روحانیون سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با انتخابات ۲۸ خرداد‌ماه را یکی از مهمترین انتخابات دانست و گفت: دشمنان ایران در هیچ دوره‌ای به اندازه این دوره با استفاده از شیوه‌های تبلیغی حضور نیافتن مردم در پای صندوق‌های رأی الفا نکردند.

او افزود:سیاست راهبردی دشمن اکنون هجوم به جبهه انقلاب و ایجاد ناامنی در انتخابات است، اما هوشیاری و فعالیت دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی و سپاه مانع انجام خواسته‌های آن‌ها شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه رأی امروز جهاد سیاسی است، به دلایل اهمیت این انتخابات اشاره کرد و گفت: دنیای استکبار بدون تردید با انقلاب مخالف بود و برنامه‌های مختلفی برای آمریکایی‌شدن انجام داد.

او تاختن به علم و فقاهت و القای تفکر توسعه یافتگی با لزوم وابستگی به خارج را از سیاست‌های پیش رو برای تحقق آمریکایی شدن کشور دانست و ادامه داد: تحریم هوشمندانه و فلج‌کننده نیز به عنوان لبه دیگر این قیچی تلاش برای فلج کردن کشور و پناه بردن به آن‌ها بود که با درایت مقام معظم رهبری اتفاق نیفتاد.

حجت‌الاسلام ادیانی با بی اثر خواندن این تلاش ها، گفت: برای هیچ انقلابی بیشتر از انقلاب اسلامی ایران دشمنی نشد، اما دشمن به دلیل هوشیاری مردم و پشتوانه عظیم آموزه‌های انقلاب تاکنون به هدف خود نرسیده است. 

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.