امام جمعه انار با تأکید بر حضور گسترده در انتخابات گفت: شرکت نکردن در انتخابات، موجب شادمانی دشمنان و بدخواهان ملت ایران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام‌منتظری امام جمعه انار در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان به آغاز هفته حج اشاره کرد و گفت: بر اساس روایات، بجا آوردن حج موجب فلاح، رستگاری و تضمین دنیا و آخرت و افزایش رزق و روزی خواهد شد.

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات جمعه آینده (۲۸ خرداد) افزود: ملت ایران در جمعه آینده، بار دیگر با حضور با شکوه خود پای صندوق‌های رای، علی رغم میل دشمنان و فتنه گران، حماسه بزرگی را خلق خواهد کرد.

حجت الاسلام‌ منتظری تصریح کرد: شرکت نکردن در انتخابات موجب شادمانی دشمنان و بدخواهان ملت ایران خواهد شد.

او به شاخصه های انتخاب رئیس جمهور اصلح اشاره کرد و بیان داشت: مدیریت، ایمان، عدالتخواهی، فساد ستیزی، عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی و ظرفیت بی بدیل جوانان، مردمی بودن و امیدواربودن به آینده روشن از ویژگی‌های یک انتخاب اصلح است که مقدمات ایران قوی و سرافراز را فراهم خواهد کرد.

امام جمعه شهرستان انار پیرامون ویژگی‌های کاندیداهای شورا‌گفت: عضو شورا باید دارای روحیه جهادی، مردمی و سخت کوش و دارای تجربه کافی در امور اجرایی، فرهنگی و اجتماعی شهر و روستا، باشد.

او افزود: پایبندی به موازین شرعی، امانتداری، پاک دستی، صداقت و راستگویی، پرهیز از رشوه‌های تبلیغاتی و نبودن دنبال منافع شخصی و طایفه‌ای از ویژگی‌های کاندیدای اصلح برای شورای شهر و روستاست.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار