تابستان امسال؛

برنامه اوقات فراغت دانش آموزان استان همدان مجازی برگزار می‌شود

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان همدان گفت:برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزی به صورت مجازی در۱۶۰ پایگاه و ۳۵۶ مدرسه استان همدان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یوسف سعیدی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزی به صورت مجازی در۱۶۰ پایگاه و ۳۵۶ مدرسه استان همدان اجرا خواهد شد،گفت: برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان با رویکرد مهارت آموزی و متناسب با نیاز‌ها و علایق دانش آموزان تدارک دیده شده است.

او با اشاره به نقش خانواده‌ها در برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان افزود: در شرایط کرونایی که برگزاری حضوری کلاس‌ها محدود است، هر خانه می‌تواند نقش یک پایگاه اوقات فراغت را داشته باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان استفاده بهینه از فضای مجازی در برنامه‌های اوقات فراغت را دارای اهمیت دانست و تاکید کرد: شبکه شاد ظرفیت خوبی را برای پیشبرد اهداف و اجرای مطلوب برنامه‌ها به صورت مجازی ایجاد کرده است.

سعیدی ادامه داد: کلاس‌های مجازی اوقات فراغت دانش آموزان از اول تابستان آغاز و پیش بینی می‌شود ۱۰۰ هزار دانش آموز در این کلاس‌ها شرکت کنند.

در سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ حدود ۲۹۶ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه دولتی و غیر دولتی همدان به صورت مجازی تحصیل کردند.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.