رئیس پلیس راهور شادگان گفت: با خودرو‌هایی که مقابل ستاد‌های انتخاباتی سد معبر کنند برخورد جدی و قانونی می‌شود.

سروان سلمان حاجتی رئیس پلیس راهور شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بآمادگی برای پوشش ترافیکی ایام انتخابات در شهرستان را اعلام کرد و گفت: همکاران ما با هرگونه توقف غیرمجاز و نامناسب خودروها مقابل ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌ها که باعث سدمعبر و کندی تردد برای دیگر خودرو‌ها و مردم شود، برخورد خواهند کرد.

او هدف از این اقدام را سهولت در تردد شهروندان و خودرو‌ها و جلوگیری از ایجاد ترافیک عنوان کرد و افزود: از عموم مردم شادگان برای حضور در انتخابات و تعیین آینده شهر و کشور دعوت می‌کنیم، ضمن اینکه نامزد‌ها و مسئولان ستاد‌های انتخاباتی باید از ایجاد سد معبر و اختلال در عبور و مرور مردم خودداری کنند تا ضمن احترام به قانون باعث ایجاد مزاحمت برای دیگران نشوند.

سروان حاجتی در پایان از رانندگان خواست همکاری لازم با کارکنان پلیس راهور به منظور برقراری نظم در عبور و مرور و همچنین ایمنی تردد‌ها در زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات داشته باشند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ در سراسر کشور به صورت همزمان از ساعت ۷ صبح آغاز می‌شود و تا ساعت ۲ بامداد با مجوز وزارت کشور و با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.