سید مصطفی فلاح سرپرست از توسعه زیرساخت‌های ارتباطی مراکز درمانی مازندران برای الکترونیکی شدن خدمات درمانی در استان خبر داد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مصطفی فلاح سرپرست این اداره کل در نشست مشترک با ریاست بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان ساری با اشاره به اهمیت توسعه و کیفیت شبکه‌های ارتباطی مراکز درمانی استان به ویژه در روز‌های محدودیت کرونایی اظهار کرد: رفع مشکل ارتباطی این مرکز و بهبود کیفیت سایر مراکز درمانی استان یکی از الویت‌های این اداره کل است.

وی با اشاره به اختصاص سایت سیار اپراتور همراه اول در بیمارستان خاتم شهرستان بهشهر اظهار کرد: تلاش مجموعه ارتباطات استان بهبود کیفیت مراکز درمانی بوده و با بررسی سه سایت منطقه از محل پروژه توسعه خدمات عمومی و اجباری دولت و ارتقاء سایت‌های مذکور با هماهنگی مخابرات منطقه مازندران، وضعیت ارتباطی این مرکز و همچنین روستا‌های همجوار نیز بهبود می‌یابد.

سرپرست اداره کل استان مازندران با اشاره به اختصاص پهنای باند مناسب به دانشگاه علوم پزشکی از طریق زیرساخت استان گفت: الکترونیکی شدن ارائه ۱۶ خدمت شناسه دار در این دانشگاه و به دنبال آن الکترونیکی شدن نسخه‌های پزشکی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان از دستاورد‌های دولت تدبیر و امید است. گفتنی است؛ در این نشست مدیران مخابرات و کارشناسان ارتباطات سیار شهرستان ساری نیز حضور داشتند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.