مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در راستای توسعه ورزش و زمین مینی فوتبال دستور احداث ۱۴ زمین مینی فوتبال در اردبیل صادر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل به همراه حجت السلام سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر ورزش و جوانان گفت: در راستای توسعه زیر ساخت‌های ورزشی و نیاز مبرم زمین‌های مینی فوتبال در اردبیل خواستار ایجاد ۱۴ زمین مینی فوتبال از طرف وزارت ورزش وجوانان برای اردبیل شدیم.

او افزود: وزیر ورزش و جوانان نیز در همین دیدار دستورات لازم را در خصوص ایجاد زیر ساخت‌های لازم در جهت زمین‌های مینی فوتبال و توسعه ورزش محلات و روستا‌ها را صادر کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: فرمانداران و دهیاران در روستا‌ها در بحث ایجاد زیر ساخت و زیرسازی برای زمین مینی فوتبال تا ۲۵ درصد عملیات عمرانی را انجام خواهند داد و وزارت ورزش و جوانان هم مطابق با دستورات نسبت به فنس کشی و نصب چمن مصنوعی اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

انوشیروانی ادامه داد: رشته فوتبال یکی از رشته‌هایی است که علاقمندان بسیاری داشته و لازم است بستر‌های مناسب برای فعالیت نوجوانان و جوانان علاقمند به فوتبال خصوصا در محلات ایجاد گردد.

او اظهار کرد: امید است با احداث زمین‌های مینی فوتبال در آینده‌ای نه چندان دور شاهد درخشش فوتبالیست‌های استان در میادین ملی باشیم چرا که استان اردبیل مهد اسطوره فوتبال دنیا علی دایی و کریم انصاری فرد از بازیکنان مطرح دنیا است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل همچنین در خصوص اهمیت توجه به ورزش محلات و روستا‌ها بیان کرد: توسعه ورزش محلات یکی از مهم‌ترین اهداف ما است چراکه مهم‌ترین مکان برای کشف استعداد‌های ورزشی افراد و پرورش آن و تبدیل شدن به یک ورزشکار حرفه‌ای محلات هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.