سرهنگ ولیان گفت: با اقدام به موقع مامور انتظامی شهرستان ملکشاهی ، آتش سوزی که در مزارع گندم رخ داده بود، مهار و از گسترش آتش جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ بهزاد ولیان فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی ، گفت: مأمور انتظامی این شهرستان ، حین گشت زنی در حوزه انتظامی بخش گچی متوجه یک فقره آتش سوزی در مزارع گندم آن منطقه می‌شود که بلافاصله برای اطفاء حریق اقدام می‌کند.

او افزود: این مأمور فداکار با کمک چند نفر از افراد محلی ، نسبت به مهار حریق اقدام و از گسترش آتش سوزی به مزارع همجوار و مراتع جنگلی جلوگیری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی با بیان اینکه آتش سوزی بدون هیچ گونه خسارت جانی مهار شد، بیان کرد: از آنجایی که منطقه دارای مزارع وسیع گندم و جو بود، در صورت عدم مهار به موقع و فداکاری مامور انتظامی ، زبانه‌های آتش باعث خسارت‌های وسیعی در سطح شهرستان به کشاورزان می‌شد.

او با بیان اینکه پلیس همواره و همانند گذشته حامی مردم و در کنار مردم خواهد بود، بیان کرد: با توجه به فصل گرما و خشک بودن مزارع کشاورزی و پوشش گیاهی حتی الامکان از روشن کردن آتش در اطراف مراتع و مزارع کشاورزی خودداری گردد تا شاهد وقوع حوادث تلخ و ناگوار مشابهی نباشیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.