سرهنگ جمالوندی گفت : پلیس برای خلق حماسه حضور در انتخابات پیش رو همراه و همگام با مردم است .

سرهنگ علی جمالوندی معاون عملیات انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت:پلیس برای تأمین نظم و امنیت انتخابات از تمام توان خود بهره می‌گیرد و از آمادگی کامل برخوردار است.

او افزود: تأمین نظم و امنیت انتخابات موجب مشارکت حداکثری مردم در این امر سرنوشت ساز می‌شود و مشارکت گسترده مردم در انتخابات مظهر حماسه سیاسی در عرصه ملی و جهانی است.

معاون عملیات انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پلیس در خلق حماسه انتخابات همراه و همگام با مردم است، ادامه داد: بحمدالله در استان ایلام نیرو‌های انتظامی همدلی خوبی با سایر اقشار جامعه دارد و این همدلی به واسطه نیت خیر و هدف خدمت گذاری به مردم است.

او اعلام کرد: پلیس با پیش‌بینی وضعیت امنیتی انتخابات اقدامات پیشگیرانه را در سطح استان ایلام به کار گرفته است تا مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان با احساس امنیت بالا و با حضوری حداکثری بتوانند نامزد‌های اصلح خود را در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها انتخاب کنند.

سرهنگ جمالوندی یادآور شد: نیروی انتظامی بدون توجه به حزب و جناح گرایی و طرفداری از کاندیداها، در عرصه حضور دارد و هرگز به دشمنان و سودجویان اجازه نخواهد داد، خللی در روند اجرای سالم و مطلوب فضای انتخابات وارد کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.