دستگیری سارق ۲۶ اماکن خصوصی در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: سارقی که از ۲۶ مکان خصوصی شهر همدان سرقت کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار سلمان امیری، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد باغ های شهرستان همدان بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او بیان کرد: در ابتدا با تجمیع یافته‌های پلیسی مشخص شد، سرقت‌ها در ساعات پایانی شب صورت می‌گیرد که با به کارگیری شگرد‌های پلیسی، سارق شناسایی و با استعلام سوابق مشخص شد، نامبرده فردی سابقه دار و معتاد به مواد مخدر است و  یک سال است که تحت تعقیب قرار دارد. 

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: محل اختفاء متهم در یک عملیات پیچیده پلیسی شناسایی و نامبرده هنگامی که داخل بارگاه خودروی  سنگین یکی از اقوام خود بود و قصد خروج از مخفیگاهش را داشت با تیزبینی کارآگاهان دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل شد.

سردار امیری افزود: این سارق به ۲۶ فقره سرقت اماکن خصوصی و باغ ها به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: کلیه محل‌های سرقت و مال باختگان شناسایی و خریدار اموال مسروقه در یک عملیات مجزا دستگیر و پرونده به دادسرا ارسال و متهمان از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شدند.

کشف ۱۰ تن چوب بدون مجوز در شهرستان فامنین

سرهنگ علی حسن حیدری، فرمانده انتظامی شهرستان فامنین، گفت: ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این کامیون، حدود ۱۰ تن چوب بدون مجوز به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال،کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین تصریح کرد: پلیس مبارزه با قاچاق کالا با اقتدار کامل با قانون شکنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را از طربق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان رزن

سرهنگ مظاهر علیجانی، فرمانده انتظامی رزن گفت: ماموران گشت کلانتری ۱۱ شهرستان رزن، حین کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، یک دستگاه یخچال و ماشین لباسشویی خارجی قاچاق و بدون هرگونه مجوز که ارزش آن‌ها کارشناسان ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن خاطر نشان کرد: هر گونه فعالیت در زمنیه کالای قاچاق، زمینه رکود اقتصادی و تورم را فراهم می‌کند که از عموم مردم تقاضا می‌شود اخبار مربوط به این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار