وعده مهرعلیزاده برای فعال شدن استعداد‌های فراموش شده

محسن مهرعلیزاده گفت: باید استعداد‌های فراموش شده و ظرفیت‌های غیر فعال شده را در کشور به ویژه در مناطق آذربایجان کشف و فعال کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محسن مهرعلیزاده  نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در "برنامه ایران سرای من" که از شبکه استانی سهند پخش می‌شد گفت: ظرفیت‌های بسیاری در کشورمان در طول سالیان اخیر مغفول مانده است که اگر فعال شوند بسیاری از مشکلات اقتصادی و بیکاری در جامعه رفع می‌شود.

اوافزود: با احترام به تلاش همه دولت‌ها که زحمات زیادی متحمل شدند، اما امروز حاصل کار دولت‌ها فقر و بیکاری و شکاف طبقاتی شده است و فاصله در آمد مردم با هزینه‌ها خیلی زیادتر شده است. اگر مردم به من اعتماد کنند و رئیس جمهور شوم دولت زندگی را تشکیل می‌دهم که ادامه دولت اصلاحات است.

او ادامه داد: من دولت کاربلد و متخصص تشکیل خواهم داد. دولت من دولت سوم محمد خاتمی است. دولتی که در آن مردم در رفاه بودند و پول ملی و پاسپورت ارزش داشت.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: اگر رئیس شوم اجازه نخواهم داد در کشور عده‌ای زور بگویند و عقیده خود را تحمیل کنند. دولت من دولت قانون و خواست مردم خواهد بود. در جامعه باید عقل و دین و جمهوریت حاکم شود.

محسن مهرعلیزاده وعده داد: اگر دولت تشکیل بدهم با ۵ برابر کردن میزان یارانه‌ها اجازه نخواهم داد مردم زیر چرخ گرانی له شوند.

او اظهار کرد: وجود قومیتها، فرهنگها، زبان‌ها در کشورمان غنیمت است و من از همه ظرفیت آن‌ها استفاده خواهم کرد.

او با اشاره به نقش آذربایجان در تحولات کشورمان گفت: آذربایجان مهد غیرت، همت، مردانگی و بزرگی و مایه سربلندی ایران است و سرزمین شعر و شعور و فلسفه و علما و شهدا و سرداران نامی ایران است.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: اگر رئیس جمهور شوم موقعیت آذربایجان را در توسعه و تجارت باز خواهم گرداند و از خاک نشینی محصولات معدنی مانند مس سونگون جلوگیری خواهم کرد.

او اضافه کرد: با ایجاد صنایع تبدیلی ارزش افزوده محصولات معدنی را بالا خواهم برد و مسئله بیکاری و معیشت مردم را حل خواهم کرد.

اوتخصیص بودجه برای ادامه احیای دریاچه ارومیه و انتقال آب ارس به این دریاچه، حمایت از حقوق اقوام و تحصیل به زبان مادری، جلوگیری از غارت سرمایه‌های ملی، تقویت گمرکات استان و ایجاد فرهنگستان زبان و ادبیات ترکی را از دیگر برنامه‌های دولت احتمالی خود برای آذربایجان اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.