همتی: جذب نخبگان خارج از کشور را پیگیری می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت:جذب نخبگانی که در خارج از کشور هستند و همچنین جلوگیری از خروج بیشتر نخبگان را پیگیری خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پس از برگزاری سومین مناظره تلویزیونی در جمع خبرنگاران، گفت: ما دو تا مسئله داریم، یکی فضای اجتماعی و یکی هم فرصت‌های شغلی، ما افراد نخبه زیادی داریم که باید به آن‌ها توجه شود، باید امکانات کافی در اختیار آن‌ها قرار گیرد و پرداخت کافی به آن‌ها داشته باشیم که در واقع جبران خدماتشان در آن سطح باشد.

وی افزود: نکته دوم فضای اجتماعی است که متأسفانه انسداد داخلی در داخل کشورمان ایجاد شده است، خیلی از جوانان تقریباً تحت فشار هستند، زیرا می‌خواهند به خارج بروند، اولاً امکانات خوبی را دانشگاه‌های خارجی، مراکز تحقیقاتی و شرکت‌های خارجی در اختیار آن‌ها می‌گذارند.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: ما باید در داخل این جذابیت را برای آن‌ها ایجاد کنیم، متأسفانه فضای اجتماعی در کشور ما نیز مقداری بسته است، دخالت‌های اجتماعی در زندگی شخصی، رفتارشان و در اوقات فراغتشان خیلی زیاد شده است.

همتی خاطرنشان کرد: مداخلاتی که می‌کنیم، هیچکدام به نظر من نه ضروری و نه به صلاح کشور است، اگر من توفیق اخذ رأی مردم را داشته باشم، حتماً جذب نخبگانی که در خارج از کشور هستند و همچنین جلوگیری از خروج بیشتر نخبگان را پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۰۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
مشکل شما اینه که می خواهید از این منافق ها انقلابی بسازید.بعد از چندمدت می شوند طبری و شما باز از رو نمی روید.حماقت تا کی؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۰۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
شما فقط برای رای جمع کردن حرف مفت می زنید.مشکل جذب نخبگان نیست مشکل اصلی مسکن و اشتغال است که شما همه چیز رو رها کردید همش خارج خارج می کنید اونا اگر مرد بودند به کشورخیانت نمی کردند از نظر من اونا خاین هستندنباید به یک خاین دل بست.
آخرین اخبار